O firmě

Firma NELLA SPAN s.r.o. zahájila svou činnost v roce 2002.

V prvním roce se firma zabývala šitím na zakázku - převážně pánských trenýrek a pánských a dámských pyžam.

V současné době je program rozšířen o vlastní výrobu zdravotnického oblečení - materiál české výroby. Taktéž se zabýváme šitím dámských a pánských županů, pracovních kombinéz, montérek a dětských zástěrek. Je pravděpodobné, že do budoucna budeme náš sortiment nadále rozšiřovat.

Dodací podmínky

  • Při nákupu do 5000,- Kč s DPH účtujeme přepravné ve výši 125,- Kč (kromě osobního odběru na prodejně).
  • Při nákupu nad 5000,- Kč s DPH (nebo při zvolení osobního odběru na prodejně) je přepravné ZDARMA!
  • Pokud je objednané zboží skladem, odešleme je na adresu zákazníka do 3 pracovních dnů od přijetí objednávky.
  • Není-li objednané zboží skladem, pohybuje se doba dodání v průměru kolem 10 pracovních dnů, ve výjmečných případech déle. O mimořádném prodloužení dodací lhůty informujeme zákazníka elektronickou poštou nebo telefonicky.
  • Zboží zasíláme prostřednictvím České pošty (doručení cca. do 7 pracovních dnů od odeslání).
  • Zboží lze také vyzvednout osobně přímo ve výrobě (dílně) NELLA SPAN s.r.o. v Miloticích č.p. 92.

Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí se zpracováním osovních údajů, jimiž se rozumí jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektonické pošty a telefonní číslo a uděluje souhlas se shromažďováním a zpracováním svých osobních údajů provozovatelem.

Nakládání s osobními údaji kupující podléhá úpravě zákona 101/2000Sb. o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších novelizací.

Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně.

Osobní údaje budou zpracovány v elektronické podobě automatizovaným způsobem.

Kupující potvrzuje, že osobní údaje poskytl dobrovolně.

Veškeré výše uvedené osobní údaje jsou zpracovány v souladu s podmínkami GDPR a nejsou zpřístupněni jakýmkoliv dalším osobám.

 

Aktualizováno 14.9.2018

 

Kříž Josef
jednatel společnosti NELLA SPAN s.r.o.

Telefonická objednávka

Nemáte připojení k internetu?
Dáváte přednost objednání zboží telefonicky?
Není Vám vše jasné a chcete se raději poradit?
Pak můžete učinit objednávku zavoláním na telefonní číslo: +420 518 342 877.

Pro telefonickou objednávku je potřeba uvést následující údaje:

  • Přesný název vybraného zboží (včetně vybraných vlastností - barva, vzor, rozměr, atd ...)
  • Objednávané množství zboží (počet kusů nebo běžných metrů)
  • Cenu za jeden kus uvedenou u konkrétního zboží (tato informace slouží pouze pro snadnější identifikaci zboží)
  • Vaše jméno a příjmení
  • Přesnou dodací adresu (ulice, číslo popisné, město, poštovní směrovací číslo, popř. stát)
  • Fakturační adresu (pouze pokud je rozdílná od dodací adresy)
  • Způsob dodání (Česká pošta nebo osobní převzetí)
  • Způsob platby (na dobírku, případně platba v hotovosti při převzetí zboží)
  • Kontaktní telefon (!! DŮLEŽITÁ INFORMACE !! - bez uvedení tohoto údaje NEBUDE Vaše objednávka akceptována)
  • Vaši elektronickou adresu - E-mail (pokud máte)
  • Pokud objednáváte zboží pro firmu / společnost / organizaci, pak ještě Obchodní firmu (název), IČ, DIČ, případně bankovní spojení, atd...

Reklamační řád

  • Kupující je povinen bez zbytečného odkladu zboží po dodání prohlédnout a oznámit prodávajícímu případné zjištěné vady. Zjištěné vady oznámí kupující prodávajícímu elektronickou poštou na adresu: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. nebo telefonicky na číslo: +420724124817.
  • Při reklamaci zakoupeného zboží je nutné, aby kupující prodávajícímu zaslal nebo předložil veškeré listiny, které mu byly předány prodávajícím v rámci vyřízení objednávky reklamovaného zboží, tedy například fakturu, záruční list a jiné. Dále je nutné, aby kupující v případě že prodávajícímu vrací vadné zboží jej vrátil kompletní tak, jak jej převzal od prodávajícího.
    Prodávající bez zbytečného odkladu po obdržení reklamace a reklamovaného zboží reklamaci vyřídí, nebo podá kupujícímu zprávu o průběhu vyřizování jeho reklamace.
  • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytovaná záruka.
  • Reklamované zboží musí kupující zaslat doporučeně (ne na dobírku - ta nebude přijata) na adresu:
    NELLA SPAN s.r.o.
    Milotice č. 92
    696 05

Zboží musí být dobře zabalené, aby nedošlo k jeho poškození!